دیجی کام

دیجی کام

کامپیوتر-برنامه نویسی(جاوا . سی . ...)و گوناگون
دیجی کام

دیجی کام

کامپیوتر-برنامه نویسی(جاوا . سی . ...)و گوناگون

اس ام اس عاشقانه

اعتبار آدمها به حضورشون نیست ، به دلهره ایست که در نبودشون ایجاد میشه !

www.progbank.blogsky.com

پس از تو ، خط قرمز می گذارم / پس از هر بی تو ، هرگز می گذارم / مبادا واژه ها دستت بگیرند / (تو) را در یک پرانتز می گذارم .

www.progbank.blogsky.com

زندگی تنها عبور نفس ها نیست ، تداعی لحظه هاییست که به یاد دوست می گذرد !

www.progbank.blogsky.com

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی / تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی / در هر نفس این است دعایم همه : ای ماه / در زیر و بم خاطره آزرده نباشی .

www.progbank.blogsky.com

برای زندگی نه سقف میخواهم نه زمین ! نقشه ی جغرافیایی دستهایت کافیست .


میدونی فرق تو با روز چیه ؟ روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا ماه بشه اما تو همینجوری ماهی !

www.progbank.blogsky.com

کاش میشد بدانم تا کجاها میبرد / این نسیمی کز نفس های تو ما را میبرد / کاش میشد بدانم جاری عشقت مرا / میکشاند سوی برکه یا به دریا میبرد .

www.progbank.blogsky.com

دوری پایان علاقه نیست ، انتظار قشنگترین غم دنیاست ، ازت دورم اما به یادتم !

www.progbank.blogsky.com

گلهای آفتاب گردان در روزهای ابری بلاتکلیف اند ، مثل من در روزهای بی تو بودن .

www.progbank.blogsky.com

روز و شب فکر توام در خواب میبینم تویی / خواب پوچ است ، من بیدار میخواهم تو را .

www.progbank.blogsky.com

تو را در عین دوری دوست دارم / تو را با این صبوری دوست دارم / گل نرگس ، گل جاوید ایام / تو را صد سال نوری دوست دارم .

www.progbank.blogsky.com

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند / چنان نماند و چنین نخواهد ماند / اگرچه من در نظر یار خاکسار شدم / رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند .

www.progbank.blogsky.com

دلبرا در دل سنگ تو وفا نیست چرا ؟ / کافران را دل نرم است و تو را نیست چرا ؟ هرکه قتلی بکند ، کشته بهایی بدهد / تو مرا کشتی و امید بها نیست چرا ؟

www.progbank.blogsky.com

آنگاه که خنده بر لبت میمیرد / چون جمعه ی پاییز دلم میگیرد / دیروز به چشمان تو گفتم برو / امروز دلم بهانه ات میگیرد .

www.progbank.blogsky.com

من نمیخواهم بپندارم تو خوابی بوده ای / در گمان آسمانم ، آفتابی بوده ای / تا نگارین است از تصویر هایت خاطرم / چون کنم باور که تو نقش بر آبی بوده ای .

www.progbank.blogsky.com

دل کندن اگر کار آسانی بود ، فرهاد به جای بیستون ، دل میکند !

www.progbank.blogsky.com

معنای شکست می شوی بعد از من / سروی که نشست می شوی بعد از من / من زنده به گور می شوم بعد از تو / تو مرده پرست می شوی بعد از من .

www.progbank.blogsky.com

هرچه می دوم ، با گمان رد گام های تو گم نمیشوم ، راستی در میان این همه اگر ، تو چقدر بایدی !

www.progbank.blogsky.com

در فراقت آهنگ قلبم در غم است / بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است .

www.progbank.blogsky.com

به حساب خیالبافی ام مگذار ، اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها ، فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما !

www.progbank.blogsky.com

احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است / هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است .

www.progbank.blogsky.com

روی خاک وجودم نه گلی هست نه درختی / لحظه های بی تو بودن میگذره ، اما به سختی .

www.progbank.blogsky.com

اگر شبی از شبهای زمستان مسافری به امید گرمی نگاهت به تو پناه آورد تنهاش نذار ، شاید در گرمترین روزهای تابستان به خنکی لبخندش محتاج باشی !

www.progbank.blogsky.com

قاصدک رسید ، خبری از تو نداشت ، پرپرش کردم تا درس عبرتی باشد برای قاصدک فردا !

www.progbank.blogsky.com

دل من پشت سرت کاسه ی آبی شد و ریخت ، کی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم !

www.progbank.blogsky.com

دیگر نه دلم شوق تماشا دارد / نه پنجره ای به سمت فردا دارد / تنهایی دیگری برو پیدا کن / این غار برای یک نفر جا دارد .

www.progbank.blogsky.com

بیخودی به خودت زحمت نده ! این بذرهای تنفر که در دلم می کاری هرگز جوانه نخواهد زد !

www.progbank.blogsky.com

برای تا ابد ماندن باید رفت ، گاهی به قلب کسی ، گاهی از قلب کسی !

www.progbank.blogsky.com

خطی کشید روی تمام سوال ها / تعریف ها معادله ها احتمال ها / خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد / با عشق ممکن است تمام محال ها .

www.progbank.blogsky.com

فاصله را بگو به خود نبالد ، خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند !

www.progbank.blogsky.com

ای کاش که دست کم سرابم باشی / یا شاخه گل لای کتابم باشی / در این همه تاریکی مطلق بانو / خورشید که نه چراغ خوابم باشی .

www.progbank.blogsky.com

قشنگی شب یه ستاره هاشه ، قشنگی عشق به دوامشه و قشنگی تو به مرامته !

www.progbank.blogsky.com

شنیدی میگن : خیلی دور خیلی نزدیک ؟ اولی دستامونه ، دومی دلامون !

www.progbank.blogsky.com

فراموش نمیشوی ، جای پای تو مانده بر تمام من !

www.progbank.blogsky.com

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی ، دگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخواهد ماند .

www.progbank.blogsky.com

به چه تشبیه کنم نام تو را ، به بهار یا به آبی زلال دریا ، ساده تر می گویم تو تمامیت احساس منی .

www.progbank.blogsky.com

عزیزتر از جانم ، من در چشم تو کتاب زندگیم را میخوانم و هر بار که مژه های تو بهم میخورد یک صفحه از زندگی را برای من ورق میزند .

www.progbank.blogsky.com

اگر دست من بودی “ی” را اینقدر میکشیدم تا صاف بشه ! بشه “ا” ! اون وقت هیچ چیز “بی تو” نبود ، همه چیز “با تو” میشد !

www.progbank.blogsky.com

اشک شیرین من از خنده دل انگیزترست / سر انگشت تو بر گونه ی من نوش ترست / تو به نرمی چو کشی دست بچشمان ترم / بوسم آن دست که از چشم ترم خوب ترست .

www.progbank.blogsky.com

باران بیاید یا نیاید ، تو باشی یا نباشی ، خاطرت باشد یا نباشد ، من خیس از یاد توام !

www.progbank.blogsky.com

تو نبودی دل به دل راهی نداشت / از خیال عشق آگاهی نداشت / تو نباشی تا قیامت بی کسم / در تمام زندگی دلواپسم .

www.progbank.blogsky.com

نگاه انتظارم بی تو ابریست / خیال بیقرارم بی تو ابریست / قسم بر حرمت آیینه و گل / هوای روزگارم بی تو ابریست .

www.progbank.blogsky.com

چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟

www.progbank.blogsky.com

آنقدر باورت دارم که وقتی میگویی باران ، خیس میشوم !

www.progbank.blogsky.com

به ستاره ها نگاه کن ، به چشمک زدنشون بخند اما بهشون دل نبند ، چون چشمک هاشون از روی عادته .

www.progbank.blogsky.com

میدونی تو مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مرده زیاد داری !

www.progbank.blogsky.com

امید به فردا را از کرم ابریشم بیاموزیم که تمام عمر قفس می بافد ، ولی به امید پریدن است .

www.progbank.blogsky.com

هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدی ، آنگاه خواهی دانست چقدر دوستت دارم !

www.progbank.blogsky.com

گرچه با درد فراق تو کنار آمد دلم / یک دمی بی یاد عشق و خاطراتت نیستم .

www.progbank.blogsky.com

مرا در افق چشمانت جای بده ، نگذار در حسرت دوریت به فراموشی سپرده شوم .


پین کدتیم رفیق ، سه بار اشتباه بزنی فنا میشیم ، درست بزنی فدات میشیم !

www.progbank.blogsky.com

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد ، نمی دانم نداشتن ات سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد .

www.progbank.blogsky.com

دوستم قلبی اگر باشد دعایت می کنم / جان اگر خواهی فدایت می کنم / با تو ام ای گل ، تو تنها نیستی / گوش کن زیبای من ، هر شب صدایت می کنم .

www.progbank.blogsky.com

غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو / کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو .

www.progbank.blogsky.com

میان قلب من عشق تو پیداست / لبانت مثل گل خوشرنگ و زیباست / مشو غمگین اگر از هم جداییم / که بی رحمی همیشه کار دنیاست .

www.progbank.blogsky.com

هرچند نمیدانم خواب هایت را با که شریک میشوی اما هنوز شریک تمام بیخوابی های من تویی .

www.progbank.blogsky.com

مرا به ذهنت ، نه به دلت بسپار ، من از گم شدن در جاهای شلوغ می ترسم .

www.progbank.blogsky.com

تو فکر نکن سکوت من ذکر فراموشی توست / بدون که هر لحظه دلم در همه جا به یاد توست .

www.progbank.blogsky.com

شب ، کاش میشد با تو از عمق وجود ، از ته لحظه ی تنهایی دل ، سخنی گفت به پهنای خیال ، تا که در ظلمت خود ، مرا برداری تا خاطر یار .

www.progbank.blogsky.com

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد / مرا روزی نباد آن دم که بی یاد تو بنشینم .

www.progbank.blogsky.com

وقتی که با تو هستم پرواز می کنم من / دل پر زند به سویت وقتی که دورم از تو / از آسمان جانم با تو فقط پریدم / بال و پرم تو هستی ، جز تو کسی ندیدم .

www.progbank.blogsky.com

باید از عشق بسازم غزلی قابل تو / غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو / دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد / سبز باشی و دلت خانه ی پاییز مباد .

www.progbank.blogsky.com

همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی ، یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من .

www.progbank.blogsky.com

او شاخه گل لای کتاب اما من ؟ / از ماه پلی به آفتاب اما من ؟ / او سیر تکامل قشنگی دارد / اینگونه : نقاب ، قاب ، آب اما من ؟

www.progbank.blogsky.com

دل را چو به عشق تو سپردم چه کنم ؟ / دل دادم و اندوه تو بردم چه کنم ؟ / من زنده به عشق تو ام ای دوست ولیک / از آرزوی روی تو مردم چه کنم ؟

www.progbank.blogsky.com

.
از چهره ی افروخته شمعی داری / پیداست بنای قلع و قمعی داری / با هر کس و ناکسی نشستی جز من / زیبایی منحصر به جمعی داری .

www.progbank.blogsky.com

این روزها یا به تو می اندیشم یا به این می اندیشم که چرا ؟ به تو می اندیشم !

www.progbank.blogsky.com

نفس نمی کشد هوا ، قدم نمی زند زمین / سکوت می کند غزل ، بدون تو یعنی همین .

www.progbank.blogsky.com

در چهار دیواری دنیا ، عشق ابدیست ، غم رفتنیست ، خاطره ماندنیست .

www.progbank.blogsky.com

نمی خواهم نبودنت از شمارش انگشتانم بیشتر شود ، اما این روزها کاری از دستانم بر نمی آید .

www.progbank.blogsky.com

گر محبت ثمرش سوختن و ساختن است / یا به دنبال محبت سر خود باختن است / من به میدان رفاقت گذرم از سر خویش / تا بدانی که این حاصل دوست داشتن است .

www.progbank.blogsky.com

آموخته ام اگر کسی یادم نکرد یادش کنم ، شاید او تنهاتر از من باشد .

www.progbank.blogsky.com

کابوس نبودی که رهایت بکنم / از خاطره عشق جدایت بکنم / آنقدر عزیزی که دلم می خواهد / هر چیز که دارم فدایت بکنم .

www.progbank.blogsky.com

همیشه پنجره ای هست ، پنجره ای که به سوی امیدی گشوده می شود و این امید همان بهانه های کوچکی هستند که ما ساده از کنارشان می گذریم ، می دانم ، می دانم که همیشه پنجره ای هست ، بیا و پنجره ام باش .

www.progbank.blogsky.com

دور شدم از تو دلم شور زد / ساز دلم نغمه ی ناجور زد / آه از آن چشم که با یک نظر / بال و پرم را گره کور زد !

www.progbank.blogsky.com

میمیرم اگر دلت پر از غم بشود / یا چشم تو میزبان شبنم بشود / پاییز و بهار را به هم می دوزم / یک نخ اگر از پیرهنت کم بشود .

www.progbank.blogsky.com

ای کاش نگاه خسته را خوابی بود / یا در شب بی ستاره مهتابی بود / ما مثل دو کاج دور از هم هستیم / ای کاش که بین من و تو تابی بود .

www.progbank.blogsky.com

او باشد و مهتاب فراوانی هم / من باشم و اشک های پنهانی هم / حتما شب عاشقانه ای خواهد شد / مخصوصا اگر نم نم بارانی هم .

www.progbank.blogsky.com

نالم از دست تو ای ناله که تاثیر نکردی / گرچه او کرد دل از سنگ ، تو تقصیر نکردی / شرمسار تو ام ای دیده ، از این گریه ی خونین / که شدی کور و تماشای رخش سیر نکردی .

www.progbank.blogsky.com

بوی نفسهای لبت جان و دلم وا می کند / اما نمی دانم چرا امروز و فردا می کند / با بودنت کنار من ، غم های عالم می رود / فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا می کند .

www.progbank.blogsky.com

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم / فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم / تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام / ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام .

www.progbank.blogsky.com

کاش بودم درختی در میان قلب تو ، تا وجودم ریشه می کرد از محبت های تو .

www.progbank.blogsky.com

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟ / چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

www.progbank.blogsky.com

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم / تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کس نگویم .

www.progbank.blogsky.com

لحظه ای پیش آرام صدایت کردم و تو آرام آرام صحن رویاهایم را حریم خود کردی .

www.progbank.blogsky.com

عشق را با فکر تو معنا کنم من / با حضورت قلب خود زیبا کنم من / گرچه آبی در دلم جاری نبوده / دشت دل با بارش مهر تو دریا می کنم من .

www.progbank.blogsky.com

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم / غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم .

www.progbank.blogsky.com

گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست / گاهی از غصه ی تنها شدنش می بارد .

www.progbank.blogsky.com

دوست فرشته ایست بی بال ! تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش می بالم .

www.progbank.blogsky.com

شاید روزی شاخه ی درختی شوم و از پشت پنجره چشمانت شبانه روز زل بزنم به احساست ، اما تو آنقدر چشم به راه دوخته ای که به گمانم چشمک های عاشقانه گاه و بیگاه مرا نبینی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد